Bijna de helft van de huishoudens heeft een alles in 1 pakket

14 maart 2014 Alles in een pakket

De concurrentie op de Nederlandse internetmarkt draait tegenwoordig steeds meer om de zogenoemde alles in een pakketten. In deze pakketten worden zoals bekend combinaties van internet, televisie, vast bellen maar soms zelfs ook mobiel bellen aangeboden door de verschillende internet providers als Ziggo, KPN, UPC en meer.

KPN wordt als maar sterker met digitale televisie op de tv-markt, terwijl de aanbieders van kabel groeien op de internetmarkt en de markt voor de telefonie. Deze partijen concurreren momenteel fel met elkaar, wat resulteert in scherpere prijzen en een beter aanbod. De aanbieders proberen tegenwoordig voor het alles in 1 pakket aan te bieden; in een alles in een pakket probeert men dan een pakket aan te bieden waar alles in zit. Inmiddels heeft maar liefst 49 procent van de huishoudens een alles in een pakket afgesloten. Dat blijkt uit nieuwe cijfers.

KPN laat hier een sterke groei zien, de kabelaanbieders zelf hadden al een sterke positie, zoals Ziggo. De verwachting is dat de stijging de komende tijd zal toenemen. Voor meer informatie verwijzen we je door naar AllesIn1.org.Alles in een pakket